Cheap

За нас - Чийп Хотел София България - Градски Почивки

Често задавани въпроси

1. Има ли определен час за настаняване в хотела?

Настаняването в хотела става след 14:00 часа.Но за максималното Ви удобство, при наличие на свободни места може да се настаните и преди това, но не преди 10:00 часа.

2. Ако се настаня рано сутрин, трябва ли да платя пълната такса за нощувка?

Не,има възможност да заплатите половин нощувка,ако се настаните след 05:00 часа сутринта.

3. В колко часа трябва да освободя стаята?

Стаите се освобождават до 12:00 на обяд.

4. Има ли възможност да освободя стаята след определения от Вас час?

Да, ако желаете може да напуснете стаята до 17:00 като заплатите 50% от цената на нощувката.

5. Хотела разполага ли с нощен бар?

а, хотелът разполага със стилен лоби бар, в който може да опитате отбрани напитки и да планувате престоя си.

6. Как да си поръчаме трансфер?

За да поръча успешно трансфер от летището до хотела, трябва да извършите няколко ключови стъпки: 1-да имате валидна резервация в хотела. 2-да изпратите по e-mail данните на полета /№ на полета,№ на терминал, час на пристигане/ Всеки трансфер се заплаща по 7,50 € на човек.

7. Има ли близо до хотела автогара?

Да, хотелът се намира в непосредствена близост до Централна Железопътна Гара, Централна Автогара и метро-станция „Лъвов Мост“ на Столичното метро.

8. Има ли казина близо до хотела?

Да, до хотела се намира едно от най-големите казина в България – Принцес.

9. Как се отопляват стаите?

Всяка стая притежава собствена отоплинелна система с индивидуално регулиране, както и климатик за удобството на нашите клиенти.

10. Може ли да си оставим багаж в хотела?

Да, можете да оставите багажа си по време на престоя Ви в хотел „Чийп” безплатно за първия ден, всеки следващ се таксува 2,50 € на ден.

11. Предлагате ли закуски?

Да, хотел „Чийп” предлага предварително заявени закуски индивидуално за всеки клиент на цена от 5€.

12. Може ли да платим с карта?

Да, разполагаме с пост терминал, също така може да платите чрез Easy Pay, Pay Pal, E-pay.

13. Има ли възмоност за ползване на кампютър?

Да, за да задоволим всичките Ви нужди, разполагате с висок клас компютър с бърз интернет във фоайето на хотела който може да използвате напълно безплатно.

14. Има ли конферентна зала за мероприятия?

Да, хотелът разполага с конферентна зала с вместимост 25-30 души пригодена за всякакви мероприятия.

15. Рецепцията денонощна ли е?

Да, хотелът разполага с 24-часова рецепция както и лоби бар.

16. Позволено ли е настаняването на клиент с домашен любимец?

Не, домашните любимци на територията на хотела са забранени, с цел да не се нарушава благоприянтия престой на другите гости.